Dags igen!

Det var inte länge sedan jag lämnade BB med ett litet knyte i famnen. Och snart är det dags igen. Den minsta Mille i världen känns det som ska bli storebror.

Jag har mått illa av och till hittills, det är så jag har känt av graviditeten. Vi har visserligen varit på ett tidigt ultraljud redan, men det känns ändå overkligt. Tänk att vi som tidigare har kämpat så för att bli föräldrar, nu helt plötsligt är gravida igen utan att ens försöka.

Visst är man lite överumplad, men lyckan är total. Det medför några praktiska problem men vad gör det när man ska få något av det finaste som finns. Studierna får jag lägga åt sidan igen för ett tag och vi får samsas så gott det går i vår lägenhet, men jag är hoppfull. Jag kommer gå ut rikare ur denna situation än jag var innan.

När man såg att det låg ett litet knyte i min mage med armar och ben som sprattlade blev man helt tagen. De som har varit med om det vet känslan. Nu om ett par veckor är det dags att få sig en titt igen, och då har bebisen växt till sig. Nu väntar en spännande tid och förhoppningsvis kommer illamåendet att lägga sig snart. Men redan nu vill jag bara njuta!

Kommentarer

  1. Åh vad underbart! Stort grattis :) Ville oxå säga tack för dina fina ord om mina foton - det värmde :) Hoppas att jag kann få fortsätta ännu mer mer fotandet på mer än hobby men vi får se ;) Stor kram till er!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! När är det dags?
    Kram Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg