Tid och energi

I höstas var jag helt dränerad på energi. Hur jag än försökte gick det inte att orka med mer än nödvändigt nästan. Nu i vår däremot har jag nästan haft oändligt med energi. Det är konstigt att det kan te sig så annorlunda. Beroende på var man befinner sig i tillvaron. Jag är en sådan person som antingen är på eller av. När jag saknar energi orkar jag nästan inte göra någonting mer än möjligtvis titta på tv eller knappa lite på datorn. Har jag energi vill jag däremot göra allt på en gång. Alla planer och alla ideer ska infrias. Och tålamodet räcker inte alltid till. Ja, så ser det ut. Antingen på eller av. Antingen fylld eller tom. Men så är jag rätt glad att jag just nu är full av liv och energi. Måtte det aldrig ta slut.

Kommentarer

  1. Känner igen mig :) på eller av... lycka till med alla planer och idéer!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg