Nu är den här

Idag fick jag ett trevligt paket från Gospel Media förlag. Andaktsboken som jag och 18 andra mammor författat. Det känns jättekul och jag är väldigt glad och stolt över de 32 texter jag har med. Ungefär som en oktober-månad. Texter som faktiskt har sina rötter här i bloggen. 

De som har skrivit boken är i olika åldrar och kommer från olika sammanhang och har olika relationer till sitt föräldraskap. Den röda tråden är att andakter ska stärka och bygga upp och till varje andakt finns ett bibelord. 

Inte bara föräldrar kan ta nytta av boken utan alla, tror jag. Detta för att andakterna grundar sig i känslor och sinnesstämningar som alla människor känner emellanåt. Glädje, oro, tacksamhet, sorg, frid och otillräcklighet.  


Än så länge finns den fortfarande till kampanjpris på grund av releasen. Beställ "andaktsboken för mammor" på Gospel Medias hemsida: www.gospelmedia.se


Kommentarer

Populära inlägg