En liten resumé

Detta är mitt 300:e inlägg på denna blogg. Bloggen har varit igång i snart tre år och jag tycker att det har varit mycket givande. Jag började blogga två år efter vi mist vår son Elliot. Jag var då gravid med Mille och ett helt nytt liv skulle börja med denna lilla bebis som idag är nästan tre år. Sedan dess har vår familj berikats med ytterligare en medlem, Hillevi, för ett år sedan.

Jag skriver fortfarande med mina känslor som bas, om föräldraskapet, livet, sorg och glädje. Och en del annat som berör mig. Det som är mitt liv. Detta är endast en resumé, inte ett avskedsbrev. Jag har inga planer på att sluta blogga. Välkomna alla nytillkomna. Några av er har hittat hit via Karins blogg. Kul att ni kikar in.

Och tack alla andra, som också följer mig och läser orden jag skriver. Det är oerhört värdefullt för mig att ni läser och kommenterar. Fortsätt med det. Och gilla gärna min sida på Facebook här till höger...

Kommentarer

Populära inlägg