Snart framme

Nu är det inte många dagar kvar i skolan innan det är dags att gå hem på föräldraledigt. Dock är det en hel del som ska hinnas med innan dess, så jag kan inte riktigt slappna av ännu. Det är viktigt för mig att bli färdig med allt så jag inte har något efter mig. Det skulle kännas tråkigt.

I dagarna fick jag reda på att min strategi att läsa dubbla terminer under hösten var ett lyckosamt val, då jag klarat alla mina extrakurser med bravur och det är minst sagt ett skönt konstaterande. Inte nog med att jag nu sparat in en termin av studier, kan jag desstuom unna mig att vara extra lat när det kommer till att vara hemma med barnen framöver. Det kommer bli bra det här.

Jag gillar projekt och detta var ett av dem, även om det inte alltid har varit kul. Genomgående roliga projekt är desto roligare och det hade jag tänkt att omge mig med den närmaste tiden. Jag är inte så mycket för att sitta och rulla tummarna. Jag ska bara bli klar med denna kursen, sen väntar nya möjligheter och nya projekt. Det blir finemang det!

Kommentarer

Populära inlägg