Åren som går...

Vi säger hela tiden att tiden springer iväg och att åren läggs till varandra. Jag upplever det också på det viset. Det känns inte som om det var länge sedan man firade midsommar senast. Men när man tänker på var man var för ett år sedan ser man att åren innehåller mycket och ett år faktiskt är ganska lång tid.

För ett år sedan:

- var Mille hälften så gammal som han är nu. För två år sedan fanns han bara i min mage.
- Kunde Mille ännnu inte gå, vilket känns helt otroligt. Det känns som om han alltid har kunnat det.
- Sommarjobbade jag på mitt gamla jobb och laddade för att plugga till hösten.
- Fanns Hillevi inte i våra tankar och inte heller i min mage. Detta känns otroligt overkligt med tanke på att hon tar upp hela vår värld nu.
- Jobbade jag för fullt med projektet Vårgårda Möte, vilket blev något av det roligaste under förra året.
- hade jag ännu inte levt i ett kvarts sekel...

Vilka nyckelhändelser har du varit med om det senaste året?

Kommentarer

Populära inlägg