Åter i vardagen

Nu har min lille pojk varit frisk sedan början av veckan. Jag har hållt mig hemma ett par dagar extra för säkerhets skull, men han verkar onekligen vara helt återställd. Jag har till och med kunnat återinföra hans ordinarie meny med gröt och annat gott som han inte fått i sig när han varit lite skum i magen.

Både igår och idag har vi varit ute och åkt. Det har varit skönt att kunna vara lite spontan och fri och dessutom få tid för många samtal och fikastunder utanför hemmets fyra väggar. Kalla mig rastlös, men det må vara så.

Frihet i alla ära, men det bästa är ändå så klart att Mille mår bra och verkar vara helt oberörd av det han varit med om. Det är en glad liten kille, möjligtvis något tröttare än vanligt, som är med mig på dagarna. Jag känner mig så oerhört priviligerad som får ha en sådan fantastisk liten kille hos mig. Och denne är hälften av det tvåmannalag som nu återigen är på fötter. Mer taggade än någonsin!

Kommentarer

Populära inlägg